Skärtorsdag 28 mars

Vilken härlig dag, kl, är 11, det är strålande sol och +5 grader,  jag ska snart åka ut till Söderbodan och tillbringa påsken där.
P-A har drabbats av en rejäl förkylning och jag är väl inte heller riktigt pigg, men det ska jag nog kunna kurera.
I vilket fall som helst är prognosen att det ska bli en fin påsk-helg med sol och +-grader, så vi kan nog sitta ute och bättra på våran fina färg som vi fick i Thailand. Det fungerade det där att packa ner sol och värme när vi åkte hem, vi behövde aldrig öppna väskorna i tullen...:)))
Jag har ingen bild på en vacker påsk-bukett, men jag tänkte att några vackra blommor från Kamala duger
 
Dom här näckrosorna fanns i en damm intill vårat hotell, och dom blommade bara på morgonen, Efter att vi ätit frukost gick vi förbi där och tog med lite bröd som vi matade fiskarna med, det fullkomligen kokade i vattnet när vi slängde ner brödet.
Sköldpadder som såg väldigt naturtrogna ut, men gjutna i betong, en jättemysig liten oas.
 
Så önskar jag alla en riktigt fin Påsk-helg...kram
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fina bilder.. Men så synd att inte barnen fick komma och se "sköldpaddorna" och fiskarna..kram

2013-03-28 @ 17:20:08
Postat av: Hillan

Ja visst var det trist, sköldpaddorna var naturligt stora....påsk-kramar till er :)

2013-03-29 @ 08:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0