Morgon-blogg

God Morgon, jag vaknade redan kl 7 idag, det är den 9 mars och vi har varit här i en vecka, jag har sovit jättegott med suset från air condition över huvudet, den är inställd på 25 grader en lagom temperatur inne i rummet ??? har man svalare så är risken stor att man blir förkyld
I går tillbringade vi i stort sett hela dan på stranden, vi tog långa promenader längst efter stranden för att få lite motion, den är 2 kilometer lång riktigt skönt att vada i vattnet och känna vinden från havet
Lunchen äter vi omkring halv 2,
Kan bli friterade lökringar.....smaskens
 
Dagens stora  överraskning för familjen Bystet var att Mikael och Ella dök upp på stranden vid 5 tiden, jag och
P-A visste att dom skulle komma, men hade lovat Mikael att inte berätta för dom
På kvällen var det marknad alldeles intill hotellet, så vi  gick dit kollade och handlade lite
Det här ska föreställa en mössa   :)))
 
Nu är det lite problem med uppladdning av blider, så jag avslutar här, nu ska vi gå och äta frukost
Hej då så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0