Hemkommen till Skellefteå

Jaa, så är jag då här igen. Det är snart en vecka sedan jag kom hem från Phuket och Kamala Beach. Det har varit 3 härliga veckor, med massor av sol och härligt badväder och några utflykter med båt, och härligt ressällskap.
Jag har haft en otroligt tur att inte drabbats av några magbesvär under den här tiden. Jag kan inte begripa att jag alldrig, dom 4 gånger vi varit till Thailand haft problem med magen, däremot kan jag få besvär i mina ögon, solen, ljuset och saltvatten som stänker in kan vara orsaken, men hellre det än magbesvär.
Jag har skrivit tidigare om vårat besök på marknaden, men jag ska visa några till bild
Ella, Mikael och P-A tittar på en liten kille som dansar, han var nog bara 5 år, jättesöt. men bilden blev väldigt suddig så den får ni inte se
 Visst är det en häftig mössa som Ella provar.
Har tagit några bilder av vad som kan säljas här, det var massor med mat och frukt
Antagligen något friterat, men smakade inte, helt säker på att jag fått smaka en om jag frågat :)
Grillspett i olika varianter.
Jag köpte sandaler och "flippflopp". Detta för ca. 75 kronor.
 
Det är fruktansvärt varmt och kvaft inne på marknaden , så vi väljer att gå ner till stranden för att få lite svala vindar från havet och lite mat i magen
Försök göra en föreställning om känslan att få sitta så här och njuta av dom svala vindarna och doften från havet det kan vara 25 grader varmt, beställt in en stor Zinga och god mat...underbart.
Nu säger jag hej då, jag återkommer, jag önskar att ni bara kommenterar med ett litet ...Hejsan. så jag kan se om det är någon som tittar in...hejsan...svejsan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria F

Hej! Välkommen hem! Hoppas vi ses i påsk!

2013-03-27 @ 19:15:14
Postat av: Gunilla

Hej hej,
så klart att vi kollar och återupplever :-)
Många kramar till er

2013-03-28 @ 06:52:40
Postat av: Eva

Välkommen hem! Fina bilder.

2013-03-29 @ 21:29:20
Postat av: Maggan

Sj'lvklar att jag kollar in, alltid roligt att se vad du skriver.
Kram Maggan Glad Påsk förresten.

2013-03-30 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0