19 Juli

,
                                   19 Juli min födelsedag.
Vad åren rusat iväg, men det är mycket som jag fått glädjas åt under dom år som gott.
Vädret för dagen ser ut att bli bra, det blåser nordvästliga vindar så i vår lilla vik är det alldeles lugnt.
 
Det är inte ens vind så att flaggan orkar upp för att fira min dag, men det är skönt att inte nordvästvinden når oss för då har det kanske varit lite svalare ute.
P-A ska bjuda mig på en 3-rätters middag i kväll på Bryggargatan . Det ser jag fram emot, det är alltid gott och mysigt att gå till dukat bord
Vackert till nere vid älven ligger denna restaurang och dit är vi nu på väg
Fontänen mitt i älven
En överraskning för oss båda var att Mikael hade beställt champagne till oss :) och nu ska vi beställa in mat
Löjrom å rödlök och en god aioli och rostat bröd...det här var mums..:)
Potatisgratäng, grillad renfilé och gröna bönor , detta var också supergott, vi har aldrig ätit renfilé, men hittar jag en i handeln ska jag absolut köpa en
Dessert....Hjortronpairfe och vit choklad...
Mmmmmmm...jag säger bara ...smaskens
 

P-A var helnöjd av den goda maten....ett glatt ansikte på en mätt mage :))
 
      
       
Vacker utsikt över älven en skön sommarkväll i Juli
Klicka på dom små bilderna om du vill se i större format.
 
                              Tack för en trevlig kväll och en jättegod middag
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0