Julmarknad i Bonnstan!

Jag fick några timmar över  på söndagen, så då tänkte jag att ett besök på julmarknaden skulle va kul och bättra på julstämningen lite till, det är många år sedan jag var dit, det brukar ofta vara busväder å då är det inte skoj. Vädret var det inget fel på men -12 kändes ändå lite kallt, för lite på fötterna och mössan låg kvar i bilen.
Det är ju riktigt stämningsfullt
En  häst blev matad av barnen, den ser ut att vara väldigt lugn och snäll,
Massor med förväntansfulla barn som vill åka ett varv kring Bonnstan, Det borde kanske ha funnits ett räcke runt vagnen så inget litet barn kan ramla av. Det var bara en tanke som slog mig då jag såg barnen som hade svårt att sitta still. Men de går nog bra.
det var riktigt mycket folk där, lite trångt för att komma fram å se vad som var till salu i alla stånden,
Fina lyktor
Riktigt mysiga lovikkavantar
 
Änglar, visst finns dom ...jättesöta :)
Det blev inte något köpa för min det...jo en varmkorv blev det :)
Önskar alla en fortsatt fin advent :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0