Påsken passerade i rasande fart !!!

 Ja minsann, nu har det varit påsk, det har varit kanonfint väder, ganska blåsigt en del dar men det har gått an att vara ute, minusgrader på morgonen men framåt 11 så har det blivit +grader, det har var varit som mest ca. 8 grader på skuggsidan. Både jag och P-A har drabbats av förkylningar, med hosta och feber och det är ju trist när det varit så fint väder, vi har tagit promenader på isen, men ingen av oss har haft någon energi eller ork, men vi har passat på och sitta vid solväggen några timmar.
 
På fredan kom Mikael, Max och Måns och hälsade på, det var frisk vind från väster så Mikael skulle ut på isen för lite keitsurfing 
Det ser verkligen härligt ut, måste vara fantistiskt för dom som kan, men jag tror att man är jäkligt trött i både armar och ben efter en halvtimma.
Korvgrillning
 
På lördag fortsatt strålande sol och nästan vindstilla
Vi tog en promenad ut till grundet som ligger rakt ut från P-As strand, nu är vi mitt ute på Kågefjärden kan man säga
P-A vilar sig några minuter, innan vi går tillbaka
Fastlandet några hundra meter bort, När jag betraktar den här bilden ser jag att P-A´s stuga inte är större än en byggklots i jämförelse med E-Sons och bastun är i prinsip inte större än deras solaltan nere vid stranden...lustigt,  är det verkligen så :)))
I alla fall så var det en skön promenad, så väl hemma igen satte vi oss och bara njöt av dagen.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ser superhärligt ut! Hoppas att ni börjar pigga på er.. Kram

2013-04-03 @ 21:12:03
Postat av: Evatomasroland

Det är inte storleken som räknas Hillevi:) utan det är antalet meter per sekund, förlåt per minut!

2013-04-05 @ 20:06:20
Postat av: Hillan

Nu har jag ingen koll :))

2013-04-06 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0