Påsk

Måste handla inför påsken, P-A och jag åkte upp på Solbackens Köpcentra och ICA Maxi för inköp av mat inför påskhelgen, det blev dyrt ska jag säga men det är för 4 dar,  å  så får vi gäster från Stockholm på fredag så då ska vi äta gott och ha det riktigt mysigt. P-A åker till Örudden  och jag åker vidare för att handla lite blommor på Blomsterslottet, där är såååå härligt att gå och titta på allt man vill köpa och jag trivs verkligen att gå runt och botanisera här.


...........Gult ska det nog vara till Påsk......................................


Lite små gula Påsk-kycklingar och Påskliljor i korgar det skulle vara fint på altan i stugan


En vacker Orkide, men då ska man ha tur om man lyckas få dom i blom igen

Jag köpte en bukett gula rosor till Greta och en bukett med lila tulpaner och påskliljor till min bästis Gun

Sedan så vandrade jag vidare, det har öppnats tre nya affärer på Solbackens handelsområde
Kapp Ahl, Dressman  och Skopunkten, om man blir fikasugen så har Weines Cafee öppnat också

Kapp Ahl´s  butik var mycket finare än den som är nere i "staan" jag tror att dom kommer att förlora kunder där

Lite tuffa sommarkläder



Jag hittade en topp i ljust beigh, lite svagt guldigt, grått och svart, lite ljusbruna fläckar, jag föll för den och den var inte dyr....149 kronor ...ett fynd

........................Så vill jag bara säga .....................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0