Julblommor

Kanske är det lite sent att skriva om alla jul-grupper, (Jul-blommer alltså)som jag gjort den här julen och gett bort till släkt och vänner,
Lägger väl ut några bilder.


Den här är till Fru Bystedt


Britta Nordlund i Kåge


Susanne fick naturligtvis en också


P-A fick en också, här nyplanterad, (dålig bild)


Efter ännu en vecka, mycket finare.


Till mig själv...:-))


Den här fick Venice  & Kristoffer


Ännu en till mig själv


Det är så jäkla kul att pyssla på med det här,....vist kostar det lite slantar....men inte lika dyrt som om jag skulle ha köpt dom färdiga, skålarna hittar jag på Second Hand för en tjuga


Vit amaryllis i vas          En vacker Azalea        En ljusdekoration
   


Kommentarer
Postat av: ulla

oj vilka fina julgrupper du har gjort!

2010-12-30 @ 12:19:23
Postat av: Marie

Vad fina grupper det blev !!

MVH Marie

2011-01-09 @ 13:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0