Strandnära

Nu har vi snickrat klart nere vid bastun, det skulle göras en altan utanför, och vi har jobbat med den ett tag, å nu är den klar  och så här blev det.





Absolut strandnära, som det brukar stå i annonserna hos fastighetsmäklarna, idag är det  typ läge högvatten, ungefär 45 över normalt vattenstånd och vi hoppas att det spolar in lite sand för det är ganska kraftig sjö.





Vi gjorde  en liten trapp ner till en duschhörna om man inte vill hoppa ner  och doppa sig i havet,det här ska bli jättefint.





Jag måste visa en bild på P-A´s fin-soffa och den nya fåtöljen som han köpte på Ikea.





Jag plockade in en fin bukett från rabatten med gladiolius å några blad från gullstav, det blev riktigt fint, eller hur






det skulle vara riktigt trevligt med en liten kommentar om vad vi åstakommit,
å så vet jag att någon varit in å tittat.


Kommentarer
Postat av: ulla

Mycket bra! oj vad ni jobbar.

Kram Ulla

2009-09-05 @ 18:02:09
Postat av: Anonym

Det ser jättefint ut.Vi ser fram emot att såsmåningom se det på "riktigt".Måste också passa på att ge dig beröm för din blogg Hillevi.Jag/vi tycker att det är jättekul att kunna följa era små och stora projekt.Puss och kram på er båda från oss 4 i Barkarby.

2009-09-07 @ 07:16:13
Postat av: ove

jätte fina gladeioluser hela din sida är vacker syrran vi ses kram ove

2009-09-10 @ 11:17:46
Postat av: ove

verkligen en fin vas syrran

2009-09-24 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0