Prao-vecka

Jag gjorde ett par timmar på "staan" i förra veckan handlade lite blommor inför höstens utsmyckningar




 å så blev det en tunika i svart å grått med stickningar i brunt, på Peppercorn.

blir snyggt med leggings till.

Jag gick också till cafe´Kanel, för där gör Emma sin prao den här veckan, så det passa perfekt att hon fick sälja kaffe med gott fika till.


Glöm felen för nu e´du på Kanelen.



Va får det lov att vara???  Emma lockar med jätte gott fikabröd

men det är så jäkla svårt att välja 

Allt från sallader mackor å andra smarriga bakelser, man får typ, beslutsamhetsångest.




Sen måste hon plocka bort efter gästerna, som en riktig liten piga.
Jag tror att hon haft en trevlig vecka.

Kram Emma från farmor


Kommentarer
Postat av: karin

Jag köpte en likadan tröja i luleå

2009-10-02 @ 09:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0