13 september

Den sista på årets födelsedagar är Lisa, idag är det födelsedagskalas för henne, Lisa fyller 18 år, åren bara rinner iväg jag tycker att det inte var så länge sen hon var en liten tjej med ett soligt leende, stora skrattgropar i kinderna och världens härligaste skratt,



Här är Lisa 6 år (tror jag) söt som ingen annan,med sitt rödglänsande hår och härliga leende.


å nu är hon stora damen, vacker - glad - jättevackert hår, och fortfarande lika mysig som alla hennes tidigare 18 år. Hon gör 3.e året på gymnasiet i Thorens Businessklas. Nu jobbar hon också på att få sitt efterlängtade körkort. Här tillsammans med sin bästisen  Mia, å lillsyrran Emma.


och naturligtvis lillebror Claes, som dagen till ära inte blundar.


Grattis på födelsedagen Lisa , kram från farmor

Kommentarer
Postat av: Erica

hej! jag har inte riktigt hunnit kolla upp hur man gör med länkar på bloggen ännu, har hur mycket som helst att göra med skola och vårt nya hus vi köpt:) Får se om jag hinner kolla i dagarna!



kram / erica

2009-09-28 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0