Nytt i köket

 Kände att jag ville ha något nytt på min nytapetserade vägg i köket så jag åkte till Rusta å köpte en tavelhylla. Sedan gick jag till ÖB, där hittade jag 2 fina tavlor.





Så ska jag visa lite närbilder

Tavlorna hittade jag på ÖB, riktigt fina tycker jag.



Ute på Jaks hittade jag dom är söta ljuslyktorna...39 kr. för två st. men en pärla har ramlat loss å en annan är på väg så jag får limma fast dom igen.

Den här är väl för underbart söt. Jag hittade den bland julpynt på Åhlens, kunde inte måtstå den :-)))

  

Den svarta vasen är från IKEA



Så här blev resultatet.


Kommentarer
Postat av: ulla

trevligt. Oj vad du är pysslig.

2009-11-12 @ 14:56:00
Postat av: ulla

trevligt, oj vad du är pysslig!

2009-11-12 @ 14:59:23
Postat av: Marie

Nice...!

2009-11-17 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0