Mary Kay

Det har varit "sminkparty" hemma hos mig, Siv Persson visade produkter från Mary Kay, jag hade bjudit hem 5 väninnor .... ett glas cider..... å så körde vi igång. Vi började med rengöring av ansiktet, la på en underbar ansiktskräm efter det en fondation som ska matcha din egna naturliga hudfärg....vi provade å testade olika nyanser gav varandra råd vilket som passade bäst. Vi fick välja ut vilka färger vi skulle ha på ögonskuggorna och rouge. ......... Siv hjälpte till med tips och råd...



Susanne och Lena förbereder inför att välja skuggorna

Susanne är jättefräsch redan innan hon börjar....anledning... ung fräsch hy, inga rynkor eller andra skavanker som ska döljas.....inte fyllda 25 än.



Vilken fräsch tjej....men vi har ju varit lika snygga å fräscha vi andra oxå.... ???? fast det var ju ett tag sedan...hahahaah



Siv i mitten....en Mary Kay dam



Gunilla blev jättefin med ögonskugga grå nyanser som matchade hennes kläder och ett skimrande rouge   
riktigt snyggt    Synd bara att jag inte är bra på att få fram färgerna på mina foton... men de har väl att göra med ljuset ....antar jag.



Eivor med 2 gröna nyanser på ögonskuggorna passar bra till hennes mörka hår och Monika har valt färger som matcher hennes tröja, skuggan i grått och mörk lila

Ja så var det bara jag kvar då.... ett snyggt läppstift blev de i alla fall

Det blev en trevlig kväll ...........det är lill-lörda så kanske vi ska gå ut å parta nu när vi är såååå snygga

Ha de så bra så länge alla vänner

 

 


Kommentarer
Postat av: Nilla

Sicka Donnor! Mysigt att ha en "färgkväll" och pigga upp sig med i höst/vinter mörkret.Vi ser fram emot att träffa er nästa vecka.Hälsa P-A och Rebecca från oss i B-By

2009-11-30 @ 07:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0