Gata i Umeå

Hej igen... nu var det ganska länge sedan jag skrev något i min blogg..jag har varit ganska aktiv med en hel del annat.
En extra hälsning till Gunilla, jag blev jätteglad att du skrev en liten kommentar i min blogg. det är så jäkla kul när det finns en kommentar för då vet jag att någon "tittat" in i min blogg. Tack igen å ha det så gott å hälsa alla
Men nu ska jag visa några bilder från en gata i Umeå... ganska häftigt..

Det här fick mig faktiskt att stanna till






Lite annorlunda trottoar-konst. Vedklabbar behöver man inte alls bränna upp.



Kanske behöver man sätta sig ner å vila en stund på promenaden...
...eller tvätta händerna.



Kanske hänga upp lite tvätt åxå...med julgirlang..



Det här kan man bara inte låta bli att fota....att grejerna får ligga kvar överhuvudtaget...
undrar hur det går när grovsopbilen kommer..... det sägs att det finns hur mycke utomhusbelysning som helst där att det lyser överallt när det är mörkt.. hoppas att jag får tilfälle att åka förbi nästa gång jag är i Umeå det skulle vara hur kul som helst  att se detta när det är mörkt ute..... Helt fantastiskt eller hur.


Kommentarer
Postat av: Marie

Det var inte så vackert...???

2009-11-11 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0