Hemresa

Det är lördag morgon, jag sitter med "Norran" en stor kopp kaffe och löser korsord. Erika och Per sover fortfarande, klockan är halv tio , men dom kom hem sent så visst måste dom få sova ut för idag ska dom åka hem till Falun , det har varit jätte kul att få rå om dom några dagar. Det är inte så lätt att veta vad man ska hitta på för aktiviteter när man får besök av någon i den åldern, men jag är ändå ganska nöjd, så jag hoppas att dom vill komma och hälsa på oss här i "norrland" igen, det har varit jättekul så välkommen igen en annan sommar.  När Erika vaknade så kom hon till mig med en jättefin precent, som hon och Per köpt till mig, tre små hjärtan, och jag älskar såna små prylar, det var jättegulligt av dom





Kram på er alla i Dalarna





Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! Gud vad kul att du skrivit så mycket på bloggen, fint! Jag ska försöka hjälpa dig med bloggen imon, ska styra min kosa till sängen nu;P Kram på dig! tack för en underbar vecka!

2009-06-14 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0