Långbänk

Nu har vi äntligen gjort klar bardisken, det har varit en "långbänk" kan man säga...hahaha... det är typ 4 år sen den byggdes, tror jag??? att det är, för bara någon månad sedan så fogade jag klart mellan stenarna och nu har vi skruvat fast konsollerna och monterat lampor under skivan, å det blev ...JÄTTESNYGGT





Mysigt med brasa, men det är så varmt inne ...24 grader... P-A vill ha så varmt...han är sååå frusen...jag som har omkring 20 grader i lägenheten tycker nog att det är lite för varmt å då öppnar jag dörren för att släppa in lite kyla ....gissa om det är nån som skriker.....STÄNG DÖRREN......hahahaha


Visst är det riktigt fin mysbelysning







P-A är väldigt nöjd nu när det här äntligen är klart. som ni ser så jobbar vi på med det här företaget, fastän det är vinter så finns det ju alltid saker som går att fixa till inomhus.

Kommentarer
Postat av: Lena

Himla fint det blev, nu är väl barskåpet fyllt till brädden, när bardisken är klar för användning...

2009-12-19 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0