Ett frostigt landskap

Jag gick ut i naturen en söndag för nån vecka sedan å kameran hade jag helt klart med mig , det finns så mycket vackert som naturen själv skapar , frostiga blad , vattenpölar som frusit till is, det är bara att titta sig omkring å njuta av naturens egna skapelser,
ta med din kamera,  fota allt det du ser,  titta på dom vackra bilderna

Är det kanske någon som är ute och springer här ????









Låt fantasin flöda



Jag tycker att det är underbart att gå ute i skogen och höra när det knastrar under skorna, titta på dom vackra löven som fått en frostig kant av kylan, och om några månader får dom återigen nytt liv, vilken underbar värld vi lever i........

Livet är består av små stunder, som det är viktigt att njuta av.







Ta en promenad ut i naturen , titta på träden...på gräset..på frostiga blad,  lyssna på fåglarna, lyssna till tystnaden i skogen.
Jag mår bara .....såååå ......bra när jag tar en promenad mitt ute i skogen.

Vi lever bara en sekund i taget, å den stunden är nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0