Besök från Stockholm

Hej igen, ja nu är det inte långt kvar till det att jultomten kommer... å det har varit massor som ska göras, därför har jag inte varit här å skrivit på länge. Förra veckan så var det besök från Stockholm..... Fredrik, Gunilla å barnen var hemma en vecka, så jag bjöd hem dom på middag
Några bilder från kvällen blev det



Pontus å Maja.  Jag plockade upp en låda med gamla leksaker som dom hade skoj med en stund

Maja trivdes bäst vid dotorn där hon spelade Bolli Bompa-spel. Hon har precis haft sin födelsedag så hon har fått present av farfar

Det här ser väl inbjudande ut, ingen prålig dukning, men ändå

Vacker ljusbricka är det 


Menyn för kvällen är; gratinerad kyckling på annanasbädd med grönsallad å ris


         

bratinerad kyckling            blandad sallad                ett gott vin




Det ser väl gott ut.....jag tror mina gäster tyckte det, för all mat tog slut, å det är meningen då blir man glad.

Skål på er mina vänner. ....Gunilla, Per-Arne, Maja å Fredrik
Pontus skippade maten han hade annat skoj för sig.



Fredde ser ut att må riktigt bra....

Gunilla  skålar med svärfar Per-Arne.

Tack för en trevlig kväll, välkommen tillbaka till sommaren


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för en jättemysig kväll.Det var kul att få se din lägenhet och ..kram på er och sköt om er!

2009-12-17 @ 06:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0