Tonåring.

Det är den 5 aug. och det är  födelsedagskalas igen, mitt yngsta barnbarn Claes fyller  "tonåring"
Kalas ute i stugan på Skatan. och han ville så gärna ha farmors jordgubbstårta på sitt kalas, så absolut ska han få det, jag fixade till 3!!!! st, vis av erfarenhet från tidigare kalas så visste jag vilken glupande aptit sällskapet har på
jordgubbstårta, men det blev faktiskt över den här gången, för alla beräknade gratulanter uteblev




Jag är lessen Claes , men måste du alltid blunda när jag tar kort på dig.



Pengaprecent av Monica & Ture det är bra med lite xtra fickpengar, som tonåring behövs det massor av den varan.



Några av gratulanterna var Monica Ture och Kristoffer  En annan som gärna deltog i kalaset var Diva för uppe på bordet vankas de tårta de håller hon stenkoll på.



Mums.



Efter alla presenter gick det ner en stor bit tårta. Grattis Claes på din födelsedag.

Det var en jättefin dag med massor av sol och det var fortfarande varmt sent på kvällen omkrind 20 grader när klockan var omkring 23 en jättemåne lyste upp havet och visst åkte kameran fram. En underbar sommarkväll med fullmåne.


Kommentarer
Postat av: André-FRO

Hej Hillevi!



Trevligt att ses i Lycksele!



Vilken fin blogg du har!



Skickar en länk (hoppas att den funkar) till min hustru Monicas bilddagbok.



Ha D bra så länge!



Mvh: André..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0